Analizowano wyniki 2353 uczniów (tj. ilości uczniów, których wyniki uzyskano;
pominięto uczniów objętych specjalnymi programami nauczania lub nieobecnych).
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez ucznia: 26.
Rozkład wyników dla testu 3.
Program polonistyczno-historyczny, klasa IV
Dominująca liczba punktów pośród uczniów: 19 (186).
Przeciętna liczba punktów: 16,7.
Z tego testu 25% uczniów uzyskało wyniki poniżej 14 pkt, połowa do 17
pkt, zaś trzy czwarte ogółu uczniów do 21 pkt.
Nie zaliczyło testu 2,12% uczniów, tym samym 97,88% uzyskało ocenę dopuszczająca
i wyżej.
Komentarz odnośnie ocen: Z populacji analizowanej nie zaliczyło testu
(tj. uzyskało wynik poniżej minimalnej ilości punktów (11), od której
zaczyna się ocena dopuszczająca) 50 uczniów. Trzy czwarte uczniów uzyskało
wyniki do poziomu oceny dobrej (21 pkt), połowa zaś osiągnęła punktację
odpowiadającą ocenie dostatecznej (17 pkt). Jedna czwarta uczniów uzyskała
oceny od mocnej czwórki (21 pkt) do oceny celującej (25-26 pkt).
Brak jest wyraźnie dominującej oceny - 186 uczniów na 2353 to 7,9%.
Najwyższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 21,55 pkt.
Najniższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 9 pkt.
|