Analizowano wyniki 928 uczniów (tj. tej liczby uczniów, których wyniki uzyskano;
pominięto uczniów objętych specjalnymi programami nauczania lub nieobecnych).
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez ucznia: 24.
Rozkład wyników dla testu 1. (polonistyczno-historyczny)
Program polonistyczno-historyczny i polonistyczny, klasa IV
Dominująca liczba punktów pośród uczniów: 14 (77).
Przeciętna liczba punktów: 13,53.
Z tego testu 25% uczniów uzyskało wyniki poniżej 10 pkt, połowa do 14
pkt, zaś trzy czwarte ogółu uczniów do 18 pkt.
Nie zaliczyło testu 18,6% uczniów, tym samym 81,4% uzyskało ocenę dopuszczającą
i wyżej.
Komentarz odnośnie ocen: Z populacji analizowanej nie zaliczyło testu
(tj. uzyskało wynik poniżej minimalnej ilości punktów (9), od której zaczyna
się ocena dopuszczająca) 173 uczniów. Trzy czwarte uczniów uzyskało wyniki
do poziomu oceny dobrej (18 pkt), połowa zaś osiągnęła wyniki na poziomie
oceny dostatecznej (14 pkt). Jedna czwarta uczniów uzyskała oceny od mocnej
czwórki (18 pkt) do oceny celującej (23-24 pkt).
Brak jest wyraźnie dominującej oceny - 77 uczniów na 928 to nieco ponad
8%.
Najwyższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 19,14 pkt.
Najniższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie):8 pkt.
|