Analizowano wyniki 270 uczniów (tj. tej liczby uczniów, których wyniki uzyskano;
pominięto uczniów objętych specjalnymi programami nauczania lub nieobecnych).
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez ucznia: 24.
Rozkład wyników dla testu 1. (polonistyczno-historyczny)
Program polonistyczno-historyczny i polonistyczny, klasa V
Dominująca liczba punktów pośród uczniów: 19 (27).
Przeciętna liczba punktów: 15,27.
Z tego testu 25% uczniów uzyskało wyniki poniżej 12 pkt, połowa do 16
pkt, zaś trzy czwarte ogółu uczniów do 19 pkt.
Nie zaliczyło testu 15,4% uczniów, tym samym 84,6% uzyskało ocenę dopuszczającą
i wyżej.
Komentarz odnośnie ocen: Z populacji analizowanej nie zaliczyło testu
(tj. uzyskało wynik poniżej minimalnej ilości punktów (10), od której
zaczyna się ocena dopuszczająca) 42 uczniów. Trzy czwarte uczniów uzyskało
wyniki do poziomu górnej granicy oceny dobrej (19 pkt), połowa zaś osiągnęła
wyniki na poziomie oceny dobrej(16 pkt). Jedna czwarta uczniów uzyskała
oceny od mocnej czwórki (19 pkt) do oceny celującej (23-24 pkt).
Brak jest wyraźnie dominującej oceny - 42 uczniów na 270 to niewiele ponad
15%.
Najwyższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 17,32 pkt.
Najniższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących
w programie): 10,79 pkt.
|