|
Analiza poniższa jest analizą cząstkową - obejmuje test nr 1. Analiza
całościowa zostanie wykonana po zakończeniu programu Gdańskiej Fundacji
Rozwoju.
Uwaga: od średniego wyniku większą moc analityczną ma dominująca
ocena (moda), z racji wrażliwości średniej na oceny skrajne.
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 1, klasa I
|
Liczba uczniów w populacji analizowanej: 11847.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w teście: 23.
Wyniki testu nr 1
Dominująca ocena : 14 (965)
Średnia liczba punktów dla wszystkich uczniów uczestniczących w teście:
13,75 pkt
Najwyższa średnia klasy pośród populacji badanej: 19,45 pkt
Najniższa średnia klasy pośród populacji badanej: 7,11 pkt
25% uczniów uzyskało wynik do 11 pkt, połowa do 14, zaś 75% do 17 pkt.
Komentarz odnośnie wyników: Nie zaliczyło testu (tj. uzyskało wynik poniżej
9 pkt) 1534 uczniów (12,94%), co oznacza, że 87,06 % test ten zdało. Jedna
czwarta uczniów napisała test do poziomu odpowiadającego ocenie dopuszczającej,
połowa osiągnęła wyniki do oceny dostatecznej, zaś trzy zawarte do poziomu
mocnej czwórki. Jedna czwarta uczniów napisała test na ocenę dobrą i wyżej
- co daje 2961 uczniów o takich wynikach.
|
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 1, klasa II
|
|
Liczba uczniów w populacji analizowanej: 6082.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w teście: 24.
Wyniki testu nr 1
Dominująca ocena : 17 (597)
Średnia liczba punktów dla wszystkich uczniów uczestniczących w teście:
14,91 pkt
Najwyższa średnia klasy pośród populacji badanej: 19,4521,58 pkt
Najniższa średnia klasy pośród populacji badanej: 9,41 pkt
25% uczniów uzyskało wynik do 12 pkt, połowa do 15, zaś 75% do 18 pkt.
Komentarz odnośnie wyników: Nie zaliczyło testu (tj. uzyskało wynik poniżej
9 pkt) 154 uczniów (6,9%), co oznacza że zdało test 93,1% spośród przystępujących
do testu. Jedna czwarta uczniów napisała test do poziomu odpowiadającego
dolnej granicy oceny dostatecznej, połowa osiągnęła odpowiadajacej mocnej
trójce, zaś trzy zawarte do poziomu czwórki. Jedna czwarta uczniów napisała
test na ocenę dobrą i wyżej - co daje 1520 uczniów o takich wynikach.
|
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 1, klasa III
|
|
Liczba uczniów w populacji analizowanej: 3057.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w teście: 33.
Wyniki testu nr 1
Dominująca ocena : 25 (213)
Średnia liczba punktów dla wszystkich uczniów uczestniczących w teście:
20,51 pkt
Najwyższa średnia klasy pośród populacji badanej: 27,31 pkt
Najniższa średnia klasy pośród populacji badanej: 12,86 pkt
25% uczniów uzyskało wynik do 16 pkt, połowa do 21, zaś 75% do 25 pkt.
Komentarz odnośnie wyników: Nie zaliczyło testu (tj. uzyskało wynik poniżej
11 pkt) 196 uczniów (6,28%), co oznacza że zdało test 93,72% spośród przystępujących
do testu. Jedna czwarta uczniów napisała test do poziomu odpowiadającego
górnej granicy oceny dopuszczającej, połowa osiągnęła odpowiadające mocnej
trójce, zaś trzy zawarte do poziomu czwórki. Jedna czwarta uczniów napisała
test na ocenę dobrą i wyżej - co daje 764 uczniów o takich wynikach.
|
|