Strona główna > Lepsza szkoła > edycja 2004/2005> Wielki Egzamin > Wyniki testu nr 5

Analiza poniższa jest analizą cząstkową - obejmuje test nr 5. Analiza całościowa zostanie wykonana po zakończeniu programu Gdańskiej Fundacji Rozwoju.

Uwaga: od średniego wyniku większą moc analityczną ma dominująca ocena (moda), z racji wrażliwości średniej na oceny skrajne.

 

Wielki egzamin - wyniki testu nr 5, klasa I

Liczba uczniów w populacji analizowanej: 9786.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w teście: 23.

 

klasa I

 

Dominująca ocena : 16 (860)
Średnia liczba punktów dla wszystkich uczniów uczestniczących w teście: 14,23 pkt
Najwyższa średnia klasy pośród populacji badanej: 20,67 pkt
Najniższa średnia klasy pośród populacji badanej: 7,3 pkt
25% uczniów uzyskało wynik do 11 pkt, połowa do 14, zaś 75% do 17 pkt.
Komentarz odnośnie wyników: Nie zaliczyło testu (tj. uzyskało wynik poniżej 9 pkt) 1013 uczniów (10,35%), co oznacza że zdało test 89,65% spośród przystępujących do testu. Jedna czwarta uczniów napisała test na granicy oceny dostatecznej i dopuszczającej, oceny połowy uczniów najwyżej sięgają mocnej trójki, zaś trzy czwarte do poziomu czwórki. Jedna czwarta uczniów napisała test na ocenę dobrą i wyżej - daje 2446 uczniów o takich wynikach.

 

wielki egzamin

Wielki egzamin - wyniki testu nr 5, klasa II

 

Liczba uczniów w populacji analizowanej: 4733.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w teście: 25.

 

klasa II

 

Dominująca ocena : 16 (393)
Średnia liczba punktów dla wszystkich uczniów uczestniczących w teście: 15,63 pkt
Najwyższa średnia klasy pośród populacji badanej: 21 pkt
Najniższa średnia klasy pośród populacji badanej: 6,57 pkt
25% uczniów uzyskało wynik do 12 pkt, połowa do 16, zaś 75% do 19 pkt.
Komentarz odnośnie wyników: Nie zaliczyło testu (tj. uzyskało wynik poniżej 9 pkt) 305 uczniów (6,44%), co oznacza że zdało test 93,56% spośród przystępujących do testu. Oceny jednej czwartej uczniów najwyżej sięgają dolnej granicy oceny dostatecznej, połowy do mocnej trójki, zaś trzy czwarte sięga mocnej czwórki. Jedna czwarta uczniów otrzymałaby ocenę dobrą i wyżej - daje 1183 uczniów o takich wynikach.