Liczba uczniów w populacji analizowanej: 9786.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w teście: 23.
klasa I
Dominująca ocena : 16 (860)
Średnia liczba punktów dla wszystkich uczniów uczestniczących w teście:
14,23 pkt
Najwyższa średnia klasy pośród populacji badanej: 20,67 pkt
Najniższa średnia klasy pośród populacji badanej: 7,3 pkt
25% uczniów uzyskało wynik do 11 pkt, połowa do 14, zaś 75% do 17 pkt.
Komentarz odnośnie wyników: Nie zaliczyło testu (tj. uzyskało wynik poniżej
9 pkt) 1013 uczniów (10,35%), co oznacza że zdało test 89,65% spośród
przystępujących do testu. Jedna czwarta uczniów napisała test na granicy
oceny dostatecznej i dopuszczającej, oceny połowy uczniów najwyżej sięgają
mocnej trójki, zaś trzy czwarte do poziomu czwórki. Jedna czwarta uczniów
napisała test na ocenę dobrą i wyżej - daje 2446 uczniów o takich wynikach.
|
|
Liczba uczniów w populacji analizowanej: 4733.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w teście: 25.
klasa II
Dominująca ocena : 16 (393)
Średnia liczba punktów dla wszystkich uczniów uczestniczących w teście:
15,63 pkt
Najwyższa średnia klasy pośród populacji badanej: 21 pkt
Najniższa średnia klasy pośród populacji badanej: 6,57 pkt
25% uczniów uzyskało wynik do 12 pkt, połowa do 16, zaś 75% do 19 pkt.
Komentarz odnośnie wyników: Nie zaliczyło testu (tj. uzyskało wynik poniżej
9 pkt) 305 uczniów (6,44%), co oznacza że zdało test 93,56% spośród przystępujących
do testu. Oceny jednej czwartej uczniów najwyżej sięgają dolnej granicy
oceny dostatecznej, połowy do mocnej trójki, zaś trzy czwarte sięga mocnej
czwórki. Jedna czwarta uczniów otrzymałaby ocenę dobrą i wyżej - daje
1183 uczniów o takich wynikach.
|
|