|
Analiza poniższa jest analizą cząstkową - obejmuje test nr 1. Analiza
całościowa zostanie wykonana po zakończeniu programu Gdańskiej Fundacji
Rozwoju.
Uwaga: od średniego wyniku większą moc analityczną ma dominująca
ocena (moda), z racji wrażliwości średniej na oceny skrajne.
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 1, klasa I
|
Analizowano wyniki 7635 uczniów (tj. ilości uczniów, których wyniki
uzyskano; pominięto uczniów objętych specjalnymi programami nauczania
lub nieobecnych).
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez ucznia: 23.
Dominująca liczba punktów pośród uczniów: 16 (627).
Przeciętna liczba punktów: 13,54.
Z tego testu 25% uczniów uzyskało wyniki do 10 pkt, połowa do 14 pkt, zaś trzy
czwarte ogółu uczniów do 17 pkt.
Nie zaliczyło testu 14,64 % uczniów, tym samym 85,36% uzyskało ocenę dopuszczającą
i wyżej.
Komentarz odnośnie ocen: Z populacji analizowanej nie zaliczyło testu (tj. uzyskało
wynik poniżej minimalnej ilości punktów (9), od której zaczyna się ocena dopuszczająca)
1118 uczniów. Jedna czwarta uczniów uzyskała wyniki sięgające oceny dopuszczającej
(10 pkt), połowa zaś osiągnęła wyniki do poziomu oceny dostatecznej (14 pkt).
Jedna czwarta uczniów uzyskała oceny od mocnej czwórki (17 pkt) do oceny bardzo
dobrej (20-23 pkt).
Najwyższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących w programie):
19,53 pkt.
Najniższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących w programie):
7,64 pkt.
|
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 1, klasa II
|
|
Analizowano wyniki 7266 uczniów (tj. ilości uczniów, których wyniki
uzyskano; pominięto uczniów objętych specjalnymi programami nauczania
lub nieobecnych).
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez ucznia: 24.
Dominująca liczba punktów pośród uczniów: 16 (640).
Przeciętna liczba punktów: 14,66.
Z tego testu 25% uczniów uzyskało wyniki do 12 pkt, połowa do 15 pkt, zaś trzy
czwarte ogółu uczniów do 18 pkt.
Nie zaliczyło testu 8,14 % uczniów, tym samym 91,86% uzyskało ocenę dopuszczającą
i wyżej.
Komentarz odnośnie ocen: Z populacji analizowanej nie zaliczyło testu (tj. uzyskało
wynik poniżej minimalnej ilości punktów (9), od której zaczyna się ocena dopuszczająca)
592 uczniów. Trzy czwarte uczniów uzyskało wyniki do poziomiu mocnej czwórki
(18 pkt), połowa zaś napisała test do poziomu solidnej trójki (14 pkt). Jedna
czwarta uczniów uzyskała oceny od czwórki (19 pkt) do oceny bardzo dobrej (22-24
pkt).
Najwyższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących w programie):
21,49 pkt.
Najniższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących w programie):
6,5 pkt.
|
|
Wielki egzamin - wyniki testu nr 1, klasa III
|
|
Analizowano wyniki 3529 uczniów (tj. ilości uczniów, których wyniki
uzyskano; pominięto uczniów objętych specjalnymi programami nauczania
lub nieobecnych).
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez ucznia: 33.
Dominująca liczba punktów pośród uczniów: 23 (265).
Przeciętna liczba punktów: 21,18.
Z tego testu 25% uczniów uzyskało wyniki do 17 pkt, połowa do 22 pkt, zaś trzy
czwarte ogółu uczniów do 25 pkt.
Nie zaliczyło testu 6,68 % uczniów, tym samym 93,32% uzyskało ocenę dopuszczającą
i wyżej.
Komentarz odnośnie ocen: Z populacji analizowanej nie zaliczyło testu (tj. uzyskało
wynik poniżej minimalnej ilości punktów (12), od której zaczyna się ocena dopuszczająca)
236 uczniów. Trzy czwarte uczniów uzyskało wyniki do mocnej czwórki (25 pkt),
połowa zaś napisała test do trójki (22 pkt). Jedna czwarta uczniów uzyskała oceny
od oceny dobrej (26 pkt) do oceny bardzo dobrej (30-33 pkt).
Najwyższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących w programie):
26,55 pkt.
Najniższa uzyskana średnia klasy (spośród wszystkich klas uczestniczących w programie):
12,4 pkt. |
|